Chirurgia Estetyczna Poznań

WOLUMETRIA KWASEM HIALURONOWYM

UNIEŚ i DODAJ OBJĘTOŚCI i KONTURUJ

A UZYSKASZ

wygładzoną, odmłodzoną i ujędrniona skórę

WOLUMETRIA TWARZY to w dzisiejszych czasach jeden z najbardziej popularnych zabiegów medycyny estetycznej z wykorzystaniem kwasu hialuronowego.

Zabieg ten pozwala na nieinwazyjne modelowanie twarzy tak, aby uzyskać efekt liftingu, odmłodzenia, wyszczuplenia i objętości, która pozytywnie wpływa na wygładzenie i ujędrnienie skóry twarzy w każdym wieku.

Jeśli zauważasz u siebie np.:

że Twoja skóra wiotczeje, policzki straciły objętość, tworzą się tzw. chomiki, widzisz ubytki w okolicy „doliny łez”, lub chcesz poprawić proporcje swojej twarzy czyli uwypuklić lub złagodzić linię żuchwy i nadać kształt brodzie, zapytaj naszego lekarza o zabieg idealny dla Ciebie.

Kwas hialuronowy, poza kolagenem i elastyną, to naturalny składnik naszej skóry, który tracimy z wiekiem i pod wpływem czynników środowiskowych.

W naszej klinice zabieg wolumetrii wykonywany jest produktem marki Juvederm, opracowanym przez firmę Allergan – światowego lidera medycyny estetycznej.

Najwyższa jakość produktu Juvederm została wyróżniona wieloma nagrodami i stosowana jest w najlepszych klinikach medycyny estetycznej na całym świecie.

EFEKT

Efekt jest widoczny natychmiast, utrzymuje się nawet do 24 miesięcy – w zależności od rodzaju zastosowanego preparatu oraz indywidualnego metabolizmu kwasu hialuronowego.

• bardzo naturalny efekt liftingu twarzy
  • ujędrnienie i nadanie objętości
  • poprawa konturów
  • odmłodzenie
  • przy okazji poprawa kondycji, nawilżenia skóry i wygładzenie zmarszczek

CO MOŻESZ UZYSKAĆ DZIĘKI WOLUMETRII KWASEM HIALURONOWYM

• uwydatnienie kości policzkowych
  • uniesienie opadających policzków tzw. „chomików”
  • wypełnienie policzków
  • wypełnienie „doliny łez”
  • konturowanie zarysu żuchwy
  • poprawa kształtu brody (tzw. cofnięte brody)
  • wyrównanie ubytków objętości twarzy
  • poprawa kształtu i wypełnianie ust
  • poprawa proporcji twarzy

Zabieg można wykonać etapami.

PRZECIWWSKAZANIA

• ciąża,
  • okres karmienia piersią,
  • przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • choroby nowotworowe,
  • ostre stany zapalne,
  • nieuregulowane choroby,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • choroby tkanki łącznej
  • oraz nadwrażliwość na kwas hialuronowy.

DZIAŁANIA I BEZPIECZEŃSTWO ZABIEGU

W naszej klinice zabieg Wolumetrii wykonywany jest przez lekarzy z wyjątkowym wyczuciem estetycznym i dużym doświadczeniem w stosowaniu produktów z kwasem hialuronowym.

Najnowszą i zaawansowaną wiedzę i praktykę regularnie doskonalą podczas krajowych jak i na międzynarodowych szkoleniach, których nasza klinika jest także współorganizatorem.

Zabieg Wolumetrii wykonujemy produktem marki Juvederm, opracowanym przez firmę Allergan – światowego lidera medycyny estetycznej.

Najwyższa jakość produktu Juvederm została wyróżniona wieloma nagrodami i stosowana jest w najlepszych klinikach medycyny estetycznej na całym świecie.

Stosowane wypełniacze są produktami hipoalergicznymi, co do minimum zmniejsza ryzyko reakcji alergicznej.

CO SIĘ DZIEJE PODCZAS ZABIEGU

Wykonujący zabieg lekarz określa pole zabiegowe oraz dobiera preparat pod efekt jaki wspólnie z Pacjentem chą uzyskać.
Preparat zawiera składnik znieczulający, dzięki czemu podczas iniekcji komfort odczuwania bólu jest minimalny. Miejsce zabiegowe może być także dodatkowo, na życzenie Pacjenta lub wskazanie lekarza, znieczulone kremem znieczulającym.
Preparat w zależności od dobranej w trakcie konsultacji techniki podawany jest kaniulą lub igłą.
Efekt wolumetryczny jest widoczny od razu po zabiegu. Dodatkowe korzyści wynikające z podania kwasu hialuronowego tj. nawilżenie, ujędrnienie i odmłodzenie pojawiają się w trakcie procesu regeneracji skóry.

ZALECENIA PO ZABIEGU

Miejsca po nakłuciach należy utrzymać w czystości i nie dotykać ich nadmiernie. W dniu zabiegu nie należy spożywać alkoholu. Przez 3, 4 dni powinno się spać w pozycji leżącej na plecach, aby nie wywierać nacisku na twarz.  Przez 3, 4 dni po zabiegu niewskazane są intensywne ćwiczenia . Po zabiegu może pojawić się lekki ból w miejscach wkłuć, a także obrzęk i zaczerwienienie. Wszystkie te objawy ustępują w przeciągu kliku dni.

CZAS TRWANIA ZABIEGU

około 30 – 60 minut

OKOLICE CIAŁA KTÓRE MOGĄ BYĆ OBJĘTE ZABIEGIEM

• okolica kości policzkowych